Revelstoked


Jag och Hampus sticker till Revelstoke imorgon. Sjukt vad mycket jag längtat efter att få berätta för er att jag ska dit. Uschjamej, fanns det någon sorts mening med min resa till Kanada så var det bannemig att åka till Revelstoke. Alla sjuka filmklipp, alla berättelse som skickat rysningar längs min ryggrad och alla underbara bilder har lockat mig och nu är det äntligen dags.

Vi hoppas på att det är ett litet snöfall under natten för just nu var det rätt dåligt med nysnö i Revelstoke. Får vi inte snö är det inte hela världen, det lär finnas gott om snö där hursomhelst. Inget slår dock nysnö.

Kim ska till Revelstoke nästa vecka så oroa er inte för honom, han kommer ha mycket att berätta om han också! Kanske så illa (?) att det blir tvunget att bli ett nytt gästinlägg från hans sida?

Jag ska försöka slänga upp ett inlägg därifrån när vi åkt första dagen. De skulle tydligen ha internet på vandrarhemmet som vi ska bo på.

Det blir bara jobbigt om jag ska försöka skriva längre. Allt blir superlativ förr eller senare. SJUKT TAGGAD!

Hejsvejs lingonfejs.


Kommentarer
Postat av: Par´s mamma

Hej Pelle!



Ha det så jätte,jätte,jättekul och bra därborta!



Måste skam till sägandes medge att jag aldrig hört namnet. Men det beror ju förståss på att jag är så insnöad som jag är.



Ska du verkligen ha med dig datorn dit? Blir det inte stulen på vandrarhemmet medan du är ute och åker???



Ät ordentligt!!!



Tusen kramar!



Mamma

2010-03-22 @ 05:31:47
Postat av: dragonmaster_flyonthewingsoflove

List of not to do in revelstoke:



*Dö

*Få en könssjukdom

*Bryta höger handled (vänster är ok, då kan du ändå lira counter strike.)

*Bli förlamad.

*Tappa smaksinnet.

*Somna i en container, man vet aldrig när dom tömmer den.



have fun!

2010-03-22 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0