Vad sa du att du sa sa du?


Hej Andreas.

Jag heter Per, jag är din 2 år yngre broder som för resten av ditt liv kommer att framstå för omvärlden som din äldre broder. Den största anledningen till detta är att du har mer och mer börjat ta efter mig. Du har väl äntligen insett att du omöjligt kan vara fränare, ballare och tuffare än mig med dina karateskrik och discolurar som du glassar runt med i Boden.

Hur som helst, nu när jag blivit den större människan av oss två, tänkte jag skippa resterande delen av min förklaring om varför jag är så fruktansvärt mycket fräckare än dig. Bilder säger väl mer än tusen ord har jag hört.


Min långbräda, hälften stickers (ungefär) och andra hälften skitcool grafik, mums.


Min dator, frän va?


Till sist min bärbara hårddisk, min personliga favorit. Mums igen.

Givetvis skämtar jag bara, jag saknar min käraste bror väldigt mycket. Tyvärr blev han ju tvungen att utmana mig genom att betvivla mina stickertäckta föremål. Hoppas att alla andra som läser detta helt enkelt, medvetet eller inte, glömmer bort denna svarta plump i det annars så genialiska bloggandet som jag har stått för hittills.

Verklighetsuppdatering; jag tvättade igår, jag cyklade idag och jag cyklar säkert imorgon också. Ledig hela helgen, jadå!

Nu ska jag lägga mig och sola i skenet från mitt intellekt ett tag. Jag fixar inte riktigt vanligt solsken.

Hedge da


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHAHAHAHAH! STERBE SIE BITTE! :D Ok, du vinner stickerskampen. 1-0, och allt det där. Mjäbb mjäbb. Nu ska jag fundera ut nåt ÄNNU ballare att göra med min mac!

2010-07-17 @ 00:52:40
Postat av: annica

Assååå macen var hett pimpad måste jag säga! :)

2010-07-17 @ 14:20:19
Postat av: Fredrik

Hej per!



Tro inte att jag har glömt dig, för det har jag inte.



Blev lite övertygad om att du var coolast i världen där ett tag, men sen insåg jag att det faktiskt var en viss sketen Emil som var först med allt det du håller på med (okej, inte Longboard och sånt, men stickers!). Då landade jag lite.



Hoppas att ni fortsätter rocka fett där borta en stund till, för att sedan komma hem till lugna, säkra och trygga boden.



Peace, love..... and steven seagal!

2010-07-17 @ 16:35:00
Postat av: Pars mamma

Hej!



Är det inte LITE väl sent påtänkt att börja brödrakampa??? Och KLISTERMÄRKEN, det trodde jag ni slutade med samtidigt som ni slutade på dagis??? Skall ni FÖRSTÖRA era fina grejer på det här viset? "Coolast i världen"??? Jag måste TOTALT ha missat någonting?!



I vart fall. Allt bara bra här. Regnar lite, för första gången på länge, blommorna och jag är glada. Campingen är överfull av norrmän. De får väl shoppa idag i stället. Röjsågen och jag vilar oss i form just nu. Sover länge. Slappar. Lyssnar på sommar. Äter en massa goda saker. Sover middag. Går roliga prommisar med Iona där hon också kan bada (och hon är på ständig jakt efter ANKOR, tyvärr är de både smartare och snabbare än henne), ser på film, äter godis, dricker coca-cola och äter chips. Ja ungefär så går dagarna sin gilla gång här. Någon gång då och då dyker Ante upp och äter här också. Då är det fest i Kapernaum och Jenny säger/tänker att hon vet PRECIS hur det känns att vara brorsa till den förlorade sonen...



Tusen kramar till dig!



Mamma

2010-07-18 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0