Dumma svenskar med sina kameror

 














Kommentarer
Postat av: Ricke(Oj)

Ni är för söta grabbar :) ser ut att vara sjukt nice! Eller så har ni bara en jävligt bra kamera, sånt kan man aldrig veta. PUSS PÅ ER

2009-12-07 @ 00:34:59
Postat av: Pers mamma

Hej!



Fina bilder! Låt mig gissa? Vita huset er bostad? Husen med de fyrhjulsdrivna bilarna centrum med bykrogen? Men. Om jag måste välja. Det är ROLIGARE att läsa det du skriver än att se på bilder. Måste bero på din eminenta skrivkonst?! Och på att det där ordstävet "en bild säger mer än tusen ord" inte stämmer? Ha det så bra idag. Här väntar Björknäs, ivriga elever, prov för en klass, rättning för mig och mycket annat. /Mamma



Ps. Ajåna bidar bara sin tid. Hon har INTE gett upp skrivandet! Ds

2009-12-07 @ 05:47:26
Postat av: Annelie & Chippen

Hejsan Per!!

Måste bara hålla med din MOR...du skriver otroligt inlevelserikt och bra(härlig humor med glimten i ögat)du tar även bra bilder...eftersom min son inte tillhör den där skrivande sorten så är jag evigt tacksam att kunna läsa på din blogg vad som händer däröver....för av de korta mail som "Hamper"skickar till oss får man inte ut så mycket av!!(Han är ju naturvetare,och de är ju som de är)

Hoppas det är OK för dig att jag är inne och tjuvkikar lite i din blogg!!

Ha det gott och lycka till på "jobbet" idag!!//Hampus Mamma i Skåne...

2009-12-07 @ 14:10:03
URL: http://www.grabbarnassida.dinstudio.se
Postat av: Pet

Vilken himmel! Vilket landskap! Vilka avundsjuksvibrationer...sooo Canada...

2009-12-07 @ 18:20:18
Postat av: Ajåna Pajåna

Tjena städgrabben!



Ånis Pånis här! Nu har jag och matten klurat ut att din kompis Hamper har det precis som du, en familj med hemsida om hundar. Helcoolt tycker förstås jag och matten! (Fast jag har ju ingen hemsida, utan bara en blogg, men ändå!)



Jag är nu lite AVIS och tycker mer och mer att det är DUMT att du och Ante är ute i världen och gör en massa saker. Ante ringde idag från Stockholm. "Kul att du ringde" tyckte matten. Jag bara morrade i luren "vad i h-e gör du DÄR grabben, är det inte dags att komma HEM istället". Genom läpparna sådär morrade jag. Har tränat lite framför spegeln. Rätt vad det är skall jag skicka en film till DIG och morrväsa några allvarens ord åt dig också.



Invermere? 4,6 m snö? Va???



Nä, grabben, jag säger bara det; snön ligger blank(???) på Buddbyträsket. Skidorna är nyvallade. Hälftengrönlandhunden Ajåna Pajåna hoppar och skäller i selen framför nomesläden. Elden sprakar redan däruppe i skogen. Kaffepannan är sotsvart (vet att du inte dricker kaffe, men nu får du lov att tänja lite på gränserna här) och ryggsäcken är full av korvar, köttbitar och andra goda grejer.



KOM HEM!!! ylar din egen Ajåna Pajåna mot månen!



Vad är väl Invermere mot Boden? Ynkligt lite snö på bilderna också! Du kan få ligga på mitt nya rosa skinn. Sitta med mig och trängas i baksätet. Kanske t o m låna en av mina nya älgskankar? Kanske, alltså. Men liksom mest troligt.



Så här känns det i Ajis Pajis eget stora hundhjärta idag!



Din egen Ajåna Pajåna

2009-12-07 @ 19:41:37
Postat av: Pelles mamma

Hej!



Femtioelva gånger om dagen kommer jag/vi att tänka på dig. Och då tänker jag/säger vi "nu sover Pelle" eller "nu städar Pelle". Gör du ALDRIG något annat?



Själva har vi just varit och gått stadsprommis med Iona, handlat mat, köpt godis och hyrt en film. Vi skall ha en mysig kväll nu tänkte vi. Det är blida och skönt ute, fast lite slaskigt förstås.



Kram!



Mamma

2009-12-08 @ 18:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0