Cruising












Kommentarer
Postat av: Pers mamma

Hej!



Snygga,stora, bilder!



Jag förstår att kameran fungerar jättebra. Ser varmt och fint ut där. Ingen snö eller vinter alls. Ha det så jättebra!



Mamma

2009-12-02 @ 12:40:45
Postat av: Ajåna Pajåna

Tjenamossen Pelle & Co!



Här är Ajis Pajis. Jag vet inte om du vet hur det är att vara jag? Vi stiger upp tidigt. Jag går ut en sväng. Kollar läget. Sitter på snöhögen. Biter lite på en gammal fotboll. Säger "voff" vilket betyder att jag vill komma in. Så då får jag det. Sedan äter jag en hårtbrödmacka (inget på, snålmatten!) och ett kex. Vi tar ut hästen. Jag är med. Sen är det dags för en prommis efter vägen. Sen snöhögen, gamla fotbollen osv. Matten åker till jobbet, idag fick jag ett ÖRA och sedan är jag ute och vaktar gården-Kyrie HELA DAGEN och INGET HÄNDER!!! Så du kan förstå min besvikelse när jag kastar mig över datorn på morgonen (jag ligger bakom på sängen, matten får sköta knapparna) och Du Pelle har inte ens skrivet "Kram på dig Ajåna!". Inte för att jag vill stressa dig eller så... Men betyder liksom mycket för vissa att få följa dina öden och äventyr (i brist på eget liv???)... Bara så du vet. Liksom alltså va.



Nu är matten på skolan, skall ha lektioner och gå till Norrigården (HUR orättvist som helst!) äta lunch. Jag är här jag...



Hoppas att vi hörs någon gång...



Din egen Ajåna Pajåna

som idag försökte med en snyftare...

2009-12-03 @ 09:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0