Ny säsong = nystartad blogg?


Med bara några dagar till starten på sommarsäsongen här uppe på Panorama börjar det sakta men säkert bubbla i den stora kitteln som är Per, Kim och Hampus vistelse i Kanada. Allt fler nyanställda börja leta sig in i personalbostäderna och även vädret har blivit bättre över de senaste dagarna.

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev senast vilket innebär att jag är lite ringrostig rent språkmässigt men även att jag har en sjujäkla massa att skriva ner som jag har missat sedan det senaste inlägget. Jag tänkte skippa hela inlägget med bilduppdatering från Whistler eftersom det tar mig alldeles för mycket energi att ladda upp alla bilderna här. Utöver äventyret i Whistler har jag hunnit med att skaffa mig en cykel, tack vare ekonomiskt doping a lá pappalån, jag har slagit ett imponerande rekord i Wii Bowling (239 poäng), mitt rum har blivit stökigt, jag har städat mitt rum, jag har stökat ner mitt rum igen och sen får man ju inte glömma att jag även har tvättat mina kläder flera gånger. Kort sagt, det har inte varit den mest spännande perioden av resan nu de senaste veckorna så oroa er inte över att ni har missat något.

I vilket fall som helst hade jag tänkt ta upp mitt bloggande igen nu när det börjar hända saker igen. Förhoppningsvis har jag kvar en och annan läsare men i ärlighetens namn tar jag inte upp bloggandet för er skull utan gör det av endast själviska tankar om att jag kommer ha mycket nytta av den här läsningen senare när jag börjar få på tok för långa hårstrån växandes ur öronen och slutar kunna sova till klockan två bara för att jag är ledig. Kort sagt, jag kommer att bli äldre (aldrig gammal) och jag kommer att behöva skrivna ord för att minnas vad jag pysslat med.

Idag ska jag ut och cykla en sväng och den här gången tar jag med mig kameran, förhoppningsvis får ni se en eller två bilder på min pärla.

Tack för mig för denna gång. Nu är det dags att se Spanien krossa Honduras i VM.

Tjolol


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha "ekonomisk dopning" gillas starkt! Lägger undan det uttrycket för att använda vid väl valt tillfälle ;) Gött att du börjat blogga igen, ska tipsa resten av klanen!



Peace

2010-06-24 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0