Tomten är tidig i år!


Måste bara passa på, såhär på "kvällskvisten", att tacka min underbara mamma för julklapparna som jag fått. Vi firade nämligen en tidig julafton hemma hos mamma idag och jag kammade hem storvinsten, det var bara jag som fick julklappar så jag vet inte om det innebär att jag även kammade hem bottenvinsten också?

Hursomhelst så åt vi lite lussebullar och jag fick öppna paket medans. Min vana trogen började jag med de små och mjuka paketen. Givetvis har man samlat på sig lite rutin över de senaste 19 åren så jag vet att det är de hårda paketen som är roligast att öppna och nu när jag mognat lite (eller hur...) så öppnade jag givetvis det absolut roligaste paketet sist. Jag fick nämligen en sprillans ny digitalkamera av tomten i det sista paketet. Den kommer att vara väldigt användbar där borta i Kanada.

De mjukare paketen är givetvis också uppskattade och användbara så jag ska väl nämna dem också så att inte mamma oroar sig över att hon köpt dåliga julklappar! Jag fick typ en miljard par sockar i alla storlekar och färger, en börs i finaste italienskt läder (eller hur var det?), ett underställ och givetvis kameran med tillhörande krimskrams.

Tack för en underbar novemberjulafton mamma, du är bäst!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Pelle!



JÄTTEKUL att du gillade dina grejer! Ligger liten kraftsamling bakom... Känns liksom väldigt länge du skall vara borta... Måste du verkligen åka? Det är BÅDE jag och Iona som undrar!Du är VÄL VÄRD dina julklappar och hade jag kunnat hade det lilla berget varit ett stort BERG! Och försök få till en vaccinering. Säg att din mamma är orolig osv...



Puss & Kram



Din Mamma

som minsann också fick en fin och kreativ julklapp!

2009-11-16 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0