Datum och klockslag


På morgonen den 22a november åker Kim ner till Hallstavik.

Den 25e november åker jag med tåg ner till Hallstavik.

Vi flyger från Sverige den 29e november klockan 11.45.

När vi lämnar London är klockan 17.05, ungefär 9 timmar senare landar vi i Vancouver där klockan är 18.40. Jetlag?

Klockan 11 på morgonen på måndagen den 30e november har vi vår jobbintroduktion i centrala Vancouver.

Väl i Invermere börjar vi jobba den 7e december, vi börjar med 14 dagars arbetsträning.

Skidsäsongen börjar den 11e december och slutar den 11e april.

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt jobbat! Precis vad jag behövde (fast jag inte visste om det!. Jag och Iona undrar hur du ser på en hundprommis i dagsljus? (måste också fotografera av mig lite - så det räcker i massor med månader...) Vi måste också till mormor och morfar en sväng. Dag och tid?



Din mor

2009-11-18 @ 05:14:34
Postat av: fredrik

det låter ju som ett lan? äre lan?

2009-11-24 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0