Sista dagen på säsongen!


Egentligen hade jag inte så specielt mycket att skriva om, men jag tänkte att det alltid är trevligt att höra av oss lite såhär precis innan vi återvänder.

Så idag var sista dagen då liftarna var öppna för downhillåkare. Givetvis var jag tvungen att cykla en liten stund med Hampus och några andra grabbar. Jag tog min stackars cykel upp och misshandlade den i några timmar innan mina fingar och armar till slut gav upp. Totalt har jag varit i liftarna 8 (!) dagar under säsongen vilket låter lite vekt, däremot har jag cyklat en hel del runt panorama och nere i stan.

Vi sticker alltså till New York på fredag. Vi har inte riktigt fixat alla detaljer men resan men vi har hela veckan på oss så jag är inte speciellt oroad.

Hela det här inlägget är en röra, förlåt.

Hampus står och lagar det sista kilot köttfärs så att vi blir av med all mat innan vi sticker, det luktar mums. Jag håller mig till att spela musik och se söt ut.

Tack för mig, hej.


Kommentarer
Postat av: Pars mamma

Hej Pelle!



Du är ju bäst! Vad skönt att du hade skrivit idag. Då vet jag så jag kan ringa till försäkringsbolaget och säga att du är i USA från fredag, helst vill jag på en gång veta NÄR du åker därifrån till Sverige, eftersom din USA-försäkring kostar extra.



Här hemma längtar vi efter DIG!!! Snälla, please, kan du inte skicka ett vykort till mormor och morfar? (Jag fick vykort från Jenny med drottningens hästar och allt när hon var i England fast hon var sjuk och allt...!!!)



När kommer du hem? Kommer det att bli dragkamp om dig då? Kommer du då att gå av på mitten? Dela dig i två? Kompisarna kan du skippa på en gång. De får komma hit om de vill träffa dig?! Iona kan underhålla dem och jag kan mata dem.



LINUS kom hem igår!!! Han har varit borta nästan en månad så nu är vi jätteglada. Han har sovit bredvid mitt huvud hela natten inatt och väckte mig bara för att få gosa. Hur skall vi våga släppa ut honom igen?



Nu skall jag gå en prommis med Iona, sedan blir det skoldag för hela slanten.



Tusen kramar! Var rädd om er! Håll rätt på grejerna! Lämna inget obevakat förrän ni kommer till Bodens station!



Mamma

2010-09-06 @ 07:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0