Äsch, glöm det!


Ja... det blev ju inte så mycket fotograferande idag trots att det var en rätt händelserik dag. Vi gjorde några åk och allt var väl. Jag måste säga att mountainbiking kan komma att bli min absoluta favoritsyssla på sommarsäsongen.

Imorgon ska jag ta mig något åk här uppe på berget (inte fredrik) och sen bär det av ner till byn för att testa min lycka nere i skateparken. Roligt roligt!

Jag har en smaskig karamell att dela med mig av senare, nu måste jag kila iväg och hämta en arbetskamrat nere i stan.

HOJJ HOJJ!


Kommentarer
Postat av: Pars mamma

VI VILL VETA! VI VILL VETA! VI VILL VETA!!!



ALLA här nu VÄLDIGT nyfikna på den smaskiga karamellen!!!



Här skiner solen över såväl ond som god. Var lite åskskurar igår em. Men annars är det soligt och strax under 20 grader och har varit ungefär så hela veckan. Härligt!



Igår var det Jennys konfirmation. Minns inte att det var så omfattande när du gjorde det hela? Det var oändliga procedurer inkl avslutande kramorgie då alla gosade in sig med alla en sista gång.



Nu är alltså även Jenny vuxen och förväntas försörja sig själv!? Tre barn i hamn! Skickligt jobbat! Eller?



Jag och Iona har just varit och gått i paglaspåren, mycket skönare på morgonen än sedan på dagen. Jag har också varit och försökt få hem Linus. Tyvärr var han oanträffbar och ute på luffen eller på jaktstigen.



Planerna för veckan är att vara ledig, att vara ledig, att vara ledig. Jag skall också försöka locka med mig Ante och Jenny på en dagstur någonstans. Det kan bli vad som helst mellan en shoppingdag eller en baddag vid havet. Hoppas att vädrets makter är på vår sida.



Tusen kramar till dig och härligt att det nu är säsong för att göra något kul och äventyrligt igen.



Din mamma

2010-06-27 @ 07:31:07
Postat av: Pelles mor och syskon

Hej Pelle!



Kika in på Ajånas blogg får du se hur dina syskon och din HUND ser ut idag!!!



Här skiner solen, det är varmt och i helgen är det visst Boden Alive.



Tusen kramar!



Mamma

2010-06-29 @ 15:42:41
URL: http://vovvetankar.blogg.se/?tmp=29153948

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0