Wings Wednesday


Efter ett par dagar av hårt arbete blev det alltså dags för mig att skriva ner en rad eller två här igen. Idag är det onsdag vilket är en utmärkt ursäkt att äta kycklingvingar. Idag samlade vi ihop 20 (!) grabbar och drog till en restaurang. Totalt åt vi 400 vingar vilket innebär en säker död för åtminstone 200 kycklingar. Jag är ingen djurrättsaktivist om det inte skiner igenom.

Ett par snubbar här i pano har skaffat sig ett Xbox 360 så vi har suttit och lirat TVspel de senaste kvällarna. Det är en sådan typisk syssla som jag brukade göra väldigt ofta men som helt enkelt fått dö ut här i Kanada. Givetvis är jag ruskigt ringrostig och rätt så dålig men det är oerhört kul.

Justja, vi har ju fått finbesök från Zeb Zvedlund. En oerhört driftig pojke som idag kutade upp för hela skidbacken på lite mer än en timme. Han har ingen aning om hela konceptet med semester, uppenbarligen, men eftersom att han tog med sig godis och choklad till mig så måste jag förlåta honom för det. Han sover på vår soffa vilket jag omöjligt kan se vara det minsta bekvämt, å andra sidan är han uppe i ottan och lagar frukost så helt normal standard kan han ju inte kräva med så lite sömn.

För någon dag sedan tillverkade jag en full-facehjälm helt gjord i tejp med en keps som grund. Bild lär dyka upp här någon dag.

Till personen som önskade sig stickers (troligtvis min kära bror) så måste jag påpeka att jag är i full färd med att sätta stickers på min dator, min longboard och min hjälm. Såpass efter är du. Jag ska hursomhelst försöka få tag på några riktigt feta stickers till dig.

Än en gång tackar jag för visat intresse och önskar se dig besöka min blogg fler gånger. Må väl och lev i frid.


Kommentarer
Postat av: mormor Mona

kul att läsa lite om ert liv igen,roligt att Zeb kom helskinnad fram.Hälsa ALLA.

2010-07-15 @ 11:26:09
Postat av: Jenny

Det framgick aldrig riktigt vem denna Zeb är, men jag antar att det är en svensk på besök? Iallafall, fortsätt ha det bra där borta!

2010-07-15 @ 12:31:10
Postat av: Andreas då

HAHAHAHAHA! Länge leve de 200 döda kycklingarna, deras död var inte i onädan, jag fick mig ett gott skratt! Synd dock att mina kamouflageförsök (t.ex dölja mitt namn i förra inlägget) sken igenom och du fortfarande vet att jag är jag. Och pffft, du ÄR i full fart troligtvis för att jag gav dig den briljanta idén! Pics or it didn't happen ;)

2010-07-16 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0