HURRA!!


Imorgon fyller vår glada och goa Kim hela 20 år! Stort grattis till honom såklart och ikväll ska vi fira i förväg med alla downhillåkare som tävlat i helgen ute på krogen i panorama. Temat för festligheterna är byt och knyt vilket innebär att man byter kläder med någon och sedan knyter fast sig i varandra för att på så sätt spendera ungefär varenda sekund med personen under kvällen. Fördelarna med att välja en tjej är rätt så små men å andra sidan är nackdelarna med att välja en kille rätt stora. Det är lite pest eller kolera över det hela så det kommer nog sluta med att vi skipper hela knytdelen, haha.

Jag testade på att cykla downhill med en riktig fulldämpad cykel idag och det var rätt kul. Oturligt nog blev det bara ett åk eftersom snubben jag lånat hjälm av (utan att fråga såklart) ville ut och cykla. Då fick jag vackert ge honom hjälmen och ge mig ut på jakt efter en annan hjälm. Eftersom jag har ett rätt massivt huvud blev jaktlyckan rätt dålig och det slutade med att jag satte mig och spelade xbox. Vädret svängde lite och det började regna vilket totalt rättfärdigade mitt val av aktivitet, utmärkt planerat.

Kim har förövrigt ansökt, och fått, samma jobb som jag har haft sedan slutet på vintersäsongen så han börjar jobba med mig så fort han kommer hem från sin galna resa tvärs över Amerika.

Skepp å hojj som en trampbåt


Kommentarer
Postat av: Par´s mamma

Hej!



Många grattis till KIM på födelsedagen! Hoppas att ni får tårta och andra trevligheter!



Här är soligt, fast många moln på himlen och det blåser en hel del. Ganska skönt väder tycker jag! Jag ensam tycks vara hela ledighetskommittén i den här familjen/släkten. T o m Jenny skall arbeta ikväll med att leda ponnyhästar på campingen. Ante arbetar dubbelt och jag förnöjer mig över vilka duktiga och arbetssamma barn jag har! Samtidigt som jag funderar om jag skall fara BÅDE till Kalix och till Krokfors denna vecka? Kommer jag att HINNA det? Det sägs att ju mindre man gör desto mindre får man gjort, och det verkar finnas ett korn av sanning i det ordstävet... Ajis Pajis och Sally har haft en givande träff i eftermiddag. Det slutade med ankkontakt nere i älven och t o m Sally badade sina nobla tassar. För intresseklubbens ivriga antecknande kan jag också meddela att jag återigen måste plantera om mina pioner. Nu blommar ALLA ANDRAS pioner för fullt, härliga stora blommor, men mina knoppar skrumpnade och dog, förmodligen för att det är för torrt i sluttningen där de står. Jag skall köpa hem massor med ny bra jord och sedan flytta dem till ett nytt ställe. Så nästa år... Kanske...



Från Sångsvansviken intet nytt med andra ord...



Hälsn.



Mamma

2010-07-19 @ 16:14:14
Postat av: Broder

Waggawaggawagga! Festligheter? DU? Overkligt. Här i Kusån är det, som mamma sa, mest lugnt då jag jobbar ca 210% av min vakna tid - alltså på riktiga jobb, inte ett som innebär att förbruka upphittad ganja på försupna amerikanares ostädade hotellrum. ;) Haha nej, men helt ärligt jobbar jag mer än jag borde och chillar mindre än jag velat, så utöva lite festligheter åt mig också!



Peace,

A

N

D



R



R



E



A



SSSSSSS

2010-07-19 @ 22:35:11
Postat av: Ajis Pajis

Vill du se en badbrud? Se på mig!



Ajis Pajis

2010-07-21 @ 22:47:14
URL: http://vovvetankar.blogg.se/?tmp=21224446
Postat av: Anonym

Hej Pelle!



Jag har fått virus på min dator!!! Jag är jätteorolig! Kom hem!!!



Det var ett nödrop det.



ANNARS är allt bara bra. Lite regnigt och åskigt här nu många dagar. Börjar kännas lite höst i luften och jag börjar tänka på skolan mer eller mindre varje dag... Allvaret närmar sig.



Jag undrar om du har det bra, eller om det har hänt något som inte är bra när du skriver så sällan???



Saknar dig jättemycket!



Linus har nu varit på luffen mer än en vecka. Jag har varit och letat efter honom tre gånger idag. Men han är som uppslukad av jorden. Inte bra, inte bra alls. Mest orolig är jag för att någon skall ha tagit hem honom som lägenhetskatt. Snuffe är dock hemma och sköter sig.



Ha det så bra Pelle! Du är bäst och jag saknar dig jättemycket!!!



Kram!



Mamma

2010-07-31 @ 19:58:15
Postat av: Pelles mamma igen

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN PELLE!!!



Mamma

2010-08-01 @ 07:02:55
Postat av: Ajåna Pajåna

Hej Pelle!



Allt väl här. Kolla på min blogg så får du se när jag/vi är ute och åker longboard! Linus blev hittad och hemtransporterad igår. Skönt! Vi vill veta vad som händer!!!



Tusen kramar!



Ajåna Pajåna

bästa tjejen på jordens alla kontinenter!!!

2010-08-02 @ 06:59:20
URL: http://vovvetankar.blogg.se/?tmp=02065041
Postat av: Jenny

Tycker det börjar bli dags för lite update nu! ;)

2010-08-02 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0