kroppen tog smällen


Århundradets värsta träningsvärk:

Efter hockeyn fick jag, på grund av min fruktansvärda brist på fysisk aktivitet de senaste månaderna bortsett från snowboardåkandet, en oerhörd träningsvärk idag på morgonen. Jag hade allvarliga problem med att motivera mina ben att lyfta från marken. Ännu svårare var det att motivera att arbeta i 9 timmar. Därför har jag varit ett moln av irritation och ilska idag, klagat på allt och alla. Som tur var kunde jag köpa mig lite kakor och se på Harry Potter innan det blev dags att skriva av sig lite.

Överlag tycker jag att kategorierna funkar rätt bra. Det blir lite kortare inlägg dock.

Eller som en kompis sa det:

WHAT?!

Fantastisk fruktlös fakta:

Luftkondtioneringen i vårt hus gör att jag vaknar upp varje morgon med extremt torra ögon, mun och näsborrar. Det är nästan så att jag överväger att ställa in en hink med vatten kopplat till en vattenspridare för att öka på luftfuktigheten här.


Kommentarer
Postat av: Pelles mamma

Hej Pelle!



Gosse! Inlägg två dagar i rad. Om vi inte redan ÄR bortskämda kommer vi att BLI det. Kategorierna måste haft en otroligt inspirerande verkan. Att stretscha har t o m jag hört skall vara väldigt bra för den som vill undvika träningsvärk.



Luftkonditionering?! Vilken lyx ni lever i! Hur är det mer?



Här råder bistra tider. Vi fick gården skottad igår kväll. Det var sann lycka. Men Jenny har mest ont i halsen av alla som har levt någon gång. Jag är hennes, ende, lydiga betjänt. Det tar på krafterna. Igår försökte jag få henne att se på "Gökboet" med mig (inga paralleller i våra fall i övrigt!), men hon påstod att hon inte var på humör osv. Så filmen knäpptes av. Och jag som kände mig så hemma och tyckte att Jack (Jack?) var så sardoniskt bra.



Idag jobbardag för mig. Jenny får betjäna sig själv.



Tusen kramar!



Mamma

2010-01-29 @ 06:30:02
Postat av: Pelles mamma igen

T o m jag ser att det kom med ett s för mycket när jag skulle skriva det viktiga ordet stretcha.



Ville bara påpeka det så att du/ni inte börjar få för er saker om min stavningsförmåga.



Petnoga mamman (?)

2010-01-29 @ 06:38:09
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Ajjdå :(

2010-01-29 @ 07:08:36
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Andreas

Pfft, börjar vi lyxa till oss och skriva korta inlägg? Det blir det ingenting av!



För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

2010-02-02 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0