Vi drar till fjällen

 













Jag blev utan bilderna från Hampus kamera. De kommer väl en annan dag. Jag hade lite tid över så jag redigerade bilderna lite och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Vi har haft riktigt soligt och fint väder så kameran har luftats lite.

Nu ska vi flytta. Kim är, överraskande nog, väldigt rastlös och vill börja fixa och dona nu på stört. Vi har inte ens börjat packa och taxin går på en och en halv timme.

Tack för mig för den här gången!

En liten sidonotis, trivia eller underhållande fakta. Vad ni än vill kalla det;

När vi satte oss ner för att äta tacos (vi lever i lyx och överflöd) framför tvn började ett par som bor på samma våning som oss ha väldigt högljutt samlag. Skrik, skratt och ett annat ord på S som jag känner mig på tok för väluppfostrad för att skriva här. Tydligen lever de stenhårt efter regeln att quiet hours är efter klockan 11. Innan kan man bära sig åt lite hur som helst. Chockerande. Tur att vi flyttar om en timme.

Han klev ut i pyjamasbyxor och tvättade händerna sedan. Man vill ju inte vara äcklig.

Nä, nu måste jag verkligen börja packa. På rikt!!



Kommentarer
Postat av: Par´s mamma

Hej Pelle!



Du är ju bäst! Jag sitter och småskrattar för mig själv... Kanonbilder! Och roligt skrivet. Och bra att ni får flytta. Och att välståndet står er bi. Tacos! Mums! Ha det kanonjättebra! Och många hälsningar till Kim (som VERKLIGEN verkar vara en KLIPPA i MÅNGA avseenden!!!) och Hamper.



Kram!



Mamma

2009-12-27 @ 06:30:40
Postat av: Göran

Har ni fletr kommentarer till grannen, vilka ljud var det, svenska eller kanske italienska....

hoppas ni kommer till ett bättre ställe,

med bättre väggar

Göran Rubin

2009-12-27 @ 17:45:38
Postat av: Kims mormor MONA

Jag håller med Pelles mamma!Roligt varje gång det finns finns nyheter från er.Men jag vill se bilder från ert nya boende när ni har boat in er.Skulle vara kul att få vara med och reda.

Sköt om er!

Mormor

2009-12-27 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0