The famous last words


Är det normalt att behöva gå på toa 5 minuter efter jag käkat?

Jag tror att hon är för lätt för dig

Vi ska efterfesta med en miljonär, ska vi skriva det på CWn?

I'm the stupidest tourist alive but can you play this then you're my hero

I want to marry you

Give me whatever you can get me for 5 bucks

Where is the toilet?

We are just 10 minutes from being done with this

Skiter han på golvet?

Sears är minst lika lurigt som alla asiater i hela världen

Hur fan kom vi hit?

But where are the tacos then?

In the kitchen?

Do I really need to order tacos?

You guys have the sweetest outfits, you are just sooo cute

Do you really work here?

Vi omringar asiatvakten

Han måste vara så vindbent att vi kan springa under honom

He's half danish because his from southern sweden

Better luck this olympics with the hockey.... or not

You've gotta be the coolest guy alive

Eliiite, fan va cooolt att slå igång datorn precis på elite

C you guys at the Roxy bar tonight

Bless you guys, even if you've got no coins

If you run away with my jackey then I'll stab you to death with a fork

Can I take this change?

Ska jag pruta lite så att vi får med ett gitarrfodral och lite plektrum till kepsarna

Men vi kan ju inte skriva ice_ztorm på en jävla servett?

Jag råkade visst spraymåla ditt glas

*en massa olika svordomar åt folk som inte förstår ett ord svenska*

Rövgryta och HammarKuken

En raggardusch

VOLVO!!!!

Jag skulle behöva en pizzaslice

"Nu är det synd om dig va?"

- Gin, Vodka or Whiskey? -  Yes

Jag tror att hon spanar efter dig... eller en sopkorg

Hobostreet, dont ever go there

But but but, I told you guys to come here at seven

Om det finns 3 miljarder kvinnor på jorden, och så gångrar du det med två

Jag ska fan skriva ett argt mail... eller en insändare... eller ett blogginlägg

It's probably gonna rain all the time that you are here, sorry

I'll write you a list of what kinda songs you need to know


Kommentarer
Postat av: Pers mamma & hund

Kära Per



Vi är förbluffade, förfärade, för att inte säga förstummade... Vi var inte alls förberedda. Vad föranledde den här förbaskade direktinblicken i ert fördruckna fördärvliga leverne??? Förbryllade är vi förstås också. "Är detta våran lilla Pelle som är så förfaren i förfall???" Förgäves försöker vi förstå. Försök nu bli lite förfinade och inte förfallna alldeles. Förhala och förfuska heller inget, utan förfärdiga snarast ett förstklassigt alster där man kan följa er levnads förlopp, och de hemligheter som bör vara förborgade förblir så. Förvirra er heller inte in i förklaringar, de kan varken förmildra eller försvara ert förkastliga leverne.



Förbålt skickligt skrivet dock!



Förtjusta över att du/ni skrev!!!



Förledda till slut?



Förmälda moder + förtrollande Ajis Pajis

2009-12-03 @ 15:21:45
Postat av: Pelle

Det är inte alls hälften så illa som det ser ut! Däremot är det en lista på massa roliga saker som folk sagt åt oss eller som vi sagt till folk under de här dagarna! :) Inte alls dåligt skrivet anagram du skrev förresten!

2009-12-03 @ 18:12:37
Postat av: Pers mamma igen!

Hej!



Tackar. Jag förstod vad det var. Men blev inspirerad att leka lite. Kul! Ha det så jättebra! Här är det nu tolv grader kallt. Tusen kramar!



Mamma

2009-12-03 @ 19:12:15
Postat av: annica

hahaha jag ska utan tvekan spara denna länk och ta fram den vid tråkiga tider då jag är sur. Man kan ju inte låta bli att skratta!

Mina favoriter är;

Vi ska efterfesta med en miljonär, ska vi skriva det på CWn?

Hur fan kom vi hit?

Do I really need to order tacos?

Vi omringar asiatvakten

Men vi kan ju inte skriva ice_ztorm på en jävla servett?

Jag råkade visst spraymåla ditt glas

Ska jag pruta lite så att vi får med ett gitarrfodral och lite plektrum

till kepsarna

- Gin, Vodka or Whiskey? - Yes

But but but, I told you guys to come here at seven

I'll write you a list of what kinda songs you need to know

If you run away with my jackey then I'll stab you to death with a fork

He's half danish because his from southern sweden (är jag också halvdansk nu eller?)

Han måste vara så vindbent att vi kan springa under honom



haha oj får man ha så många favoriter? sitter och fnissar åt allihopa! föreställer mig er virrpannor i olika situationer haha och det hela blir väldigt underhållande! hahaha tack så mycket!

2009-12-03 @ 21:41:15
Postat av: Pelles mamma och hund, igen...



Hej Pelle!



Eftersom vi läser mellan raderna i det du skriver att du är väldigt orolig för hur vi har det skall vi nu försöka stilla din oro!



Ja, vi äter ordentligt. Matten brukar äta TVÅ frukostar för säkerhets skull. Jag är inte alltid så noga om min mat (för att jag äter så många andra goda grejer), men när Snuffe kommer i närheten av skålen brukar jag äta upp det bara för att hon inte skall vara där och smaska. Om vi blir VÄLDIGT oroliga för att vi är nära anorexia och/eller bulemi brukar vi be Jenny berätta lite om sådana som hon har läst om på internet. Sällan och aldrig överträffar vi de där historierna i vårt liv, så vi antar att allt är o k? Att slänga i sig en chokladkaka på hemvägen är väl inte att hetsäta? Inte så värst mycket i alla fall???



Ja, vi sover ordentligt. Lägger oss tidigt. Stiger upp tidigt. Sover middag också vissa gånger.



Nej, vi är aldrig för många i sängen. Max fyra. Jag och matten och Linus och Snuffe. Inga andra.



Nej, vi har inte slarvat bort plånboken. Jag för att jag inte har någon. Matten för att hon har ändå inget i den som någon vill ha.



Nej, vi festar inte för mycket.



Nej, dricker inte för mycket heller. Jag dricker förresten bara vatten, utom en gång då äckel-päckel--Linus satt och lapade i sig mjölk från Jennys glas ett obevakat ögonblick - då fick JAG den där mjölken. Är matten rädd om mig??? Matten nu i svåra kval inför julhelgen. Skall hon köpa sig en liten flaska Baileys eller ej? Är det kanske att slå på för stort? Innehåller fruktansvärt många kalorier också. Nya glöggmuggar har hon köpt till Ante kommer hem. Men glöggen blir nog bara den man köper på Coop, så du behöver inte, repeterar INTE, ligga vaken för våra dryckesvanors skull. Förresten vet vi i stora drag hur man gör på ett AA-möte, så en del dagar leker vi det bara på kul (i preventivt syfte så att säga).



Nej Pelle, trots att vi skrev allt detta behöver du INTE komma hem och hålla ett öga på oss. Vi är bara som vi brukar vara. Det håller INTE på att spåra ur för oss.



Hoppas att du har det lika bra som vi har det!



Kram!



Ajis Pajis och din mamma

2009-12-04 @ 08:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0