Par, Kim and Hamper






Kommentarer
Postat av: annica

hahhaha jag trodde först att ni var ett gammalt par på bilden! pelle var tanten o kim var gubben! hahaa. förlåt, men jag skyller på min morgonyra!!

2009-12-01 @ 10:39:08
Postat av: Par´s mor

Hej!



Jag tror att bilden föreställer "Kim and Hamper"!



Om inte Pelle gått in på någon lokal butik och bytt ut sin klädsel totalt?! I ett försök att resa inkognito kanske?



Hamper och hans liv, öden och äventyr förmodar jag att vi kommer att få veta mer om såsmåningom.



Hälsn.



Marie

2009-12-01 @ 12:35:47
Postat av: Pelle

Eftersom att det inte är jag på bilden så måste jag nog hålla med om att dom ser ut som ett gammalt par, haha :) just därför är bilden lite rolig! Tack mamma för att du håller lite koll på annica, hahaha



Vettefan om jag vill att du kallar dig för "Pars mor" dock, det låter lite sisådär, haha!

2009-12-01 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0